آرزوها
آرزوها



بله دیگه وقتی امروز با سر و وضع جدید میامـــو توی دستامم یه کیک خوشمزه ست

خب حتماً خبرائیه دیگه ، امروز سالروز تولد عزیز دلمه

امروز برای من یکی از خاطره انگیزترین روزهاست چون تولد یکی از فرشته های روی زمینه

امروز برای من یه روزه مقدسه ، روزی که تو به دنیا اومدی تا کنارم باشی

تا همراهم باشی و با خوبی ها و بدی های من بسازی ، پس امروز یه روز معمولی نیست

پروانه ی عزیزم میخوام امروز بیشتر از همیشه شاد باشی

و من هر کاری بتونم برای شادی جسم و روح تو انجام میدم

این کمترین و کوچکترین کاریه که میتونم انجام بدم

پس به امید ساختن یه روز شاد و به یاد موندنی همراه میشیم با نوای دلپذیر تولدت مبارک :

تو خونه ی پری کوچولو ؛ مهمونیه ، تـــولده

پری خودش نمیدونه ، شب تولدش شده

افشین داره دست میزنه تا پری رو بخندونه

تولدت مبارکو با شعر و آواز میخونه :

تولدت مبـــارک ، تولدت مبــــارک

تولدت مبـــارک ، تولدت مبــــارک

 تولد ، تولد ، تولدت مبارک

مبــــارک ؛ مبــــارک ؛ تولدت مبـــــــارک

حالا بریم سراغ کیک تولدت ؛ بفرمـــــــــــــائید :

پروانه جونم حالا نوبت فوت کردن شمع تولدته

من بلند می شمارم ؛ یـــک ، دو ، سه ؛ حالا فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوت ...

هورا ؛ بازم دوباره یکصدا آهنگ تولدت مبارک رو می خونیم

 

داشت یادم می رفت ، نوبتی هم باشه ، نوبت کادو تولدته

اینم یه کادو برای تو که فقط یه کم با کادوهای دیگه ای که تا حالا گرفتی فرق داره

 

**

عزیز دلم

امیدوارم همیشه با شادی ، با آرامش و سلامت زندگی کنی

لبخند همیشه رو لبات جاری

« تـــولــــدت مبــــــــارک زیبـــــــای مــــن »



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 30 مهر 1388برچسب:, ساعت 9:29 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar